Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu ARMYSURPLUS CZ/B2B:
Petr Borovanský, se sídlem Davídkova 87, 18200 Praha 8
IČ: 64926036
DIČ: CZ7406020435
zapsaná: Úřad městské části Praha 8, Živnostenský odbor, ev. č: 310008-49659-00
adresa pro doručování:
ARMYSURPLUS CZ , Davídkova 87, 182 00 Praha 8
Kontaktní telefon: +420 602 21 25 26
kontaktní e-mail: obchod@armysurplus.cz
1.1. Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí:
je v ujednaném množství
odpovídá jakosti a provedení, které byly prodávajícím uvedeny, případně upraveny podle smluveného vzorku nebo předlohy mezi prodávajícím a kupujícím
za vadu zboží je též považováno, když prodávající dodá kupujícímu jiné zboží, než jaké bylo mezi nimi sjednáno
nemá právní vady, tj. ke zboží nemá majetková práva třetí osoba a zboží je vybaveno dokumenty a doklady potřebnými pro řádné užívání zboží
1.2. Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních.
2.1. Práva kupujícího z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117.
2.2. Pokud je vada zboží podstatným porušením smlouvy, náležejí kupujícímu tato práva z vadného plnění:
a) odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
b) odstranění vady opravou věci;
c) přiměřená sleva z kupní ceny; nebo
d) odstoupení od smlouvy.
2.3. Pokud je vada zboží nepodstatným porušením smlouvy, může kupující požadovat:
a) odstranění vady; nebo
b) přiměřenou slevu z kupní ceny.
2.4. O zvoleném způsobu řešení reklamace je kupující povinen informovat prodávajícího při oznámení vady, jinak o něm rozhodne prodávající. Provedenou volbu je možné měnit pouze po dohodě s prodávajícím.
Pokud kupující považuje vadu za podstatné porušení smlouvy, je povinen to prodávajícímu doložit.
Kupující bere na vědomí, že dokud neuplatní své právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, je prodávající oprávněn dodat mu chybějící zboží nebo odstranit právní vadu (zejména dodat chybějící dokumenty).
2.5. Výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy nelze požadovat v případě, že kupující nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí v případě, že:
a) došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci
b) kupující použil věc ještě před objevením vady
c) kupující nezpůsobil nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím nebo
d) kupující věc prodal ještě před objevením vady, anebo pozměnil věc při obvyklém použití
3.1. Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud o vadě před převzetím věci věděl nebo vadu sám způsobil.
3.2. Nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:
opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním
věci prodávané za nižší cenu - pouze ve vztahu k vadě, pro kterou byla nižší cena sjednána
nebo vyplývá-li to z povahy věci
4.1. Kupující je povinen reklamaci u prodávajícího uplatnit bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Pro přijímání reklamovaného zboží je určena kontaktní adresa prodávajícího.
4.2. Postup pro vrácení/reklamaci zboží:
Kupující informuje prodávajícího o vzniklé vadě telefonicky, ideálně ale prostřednictvím e-mailu (obchod@armysurplus.cz) a to v nejkratším možném čase od zjištění vady.
Do e-mailu je potřeba uvést číslo objednávky, případně faktury, popsat vzniklou vadu a případně přiložit fotodokumentaci.
Vadné zboží zašlete na adresu:
ARMYSURPLUS CZ
Davídkova 87, 182 00 Praha 8
Spolu se zbožím zašlete vyplnění formulář o vrácení/reklamaci zboží s uvedeným názvem, kódem zboží, velikostí, barvy/maskováním, popsáním závady nebo důvodu vrácení, uvedeným počtem kusů.
Po vrácení zboží a uznání reklamace bude uplatněna jedna z těchto variant:
a) vystaven dobropis vydaný společností Petr Borovanský a částka bude buď vrácena na účet prodávajícího nebo odečtena z další objednávky zákazníka
b) zboží bude vyměněno za nové
c) případně nastane jiná varianta dohodnuta mezi prodávajícím a kupujícím
4.3. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy bylo prodávajícímu doručeno reklamované zboží.
4.4. V souladu s občanským zákoníkem má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Kupující bere na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musí uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.
Tento Reklamační řád je platný od 25.7.2022
Hľadať: ""