Reklamační řád B2B ARMYSURPLUS CZ

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu ARMYSURPLUS CZ/B2B:

Petr Borovanský, se sídlem Davídkova 87, 18200 Praha 8
IČ: 64926036
DIČ: CZ7406020435
zapsaná: Úřad městské části Praha 8, Živnostenský odbor, ev. č: 310008-49659-00

adresa pro doručování:
ARMYSURPLUS CZ , Davídkova 87, 182 00 Praha 8
Kontaktní telefon: +420 602 21 25 26
kontaktní e-mail: obchod@armysurplus.cz

1. Odpovědnost prodávajícího

1.1. Prodávající odpovídá za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí:

1.2. Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních.

2. Práva kupujícího z vadného plnění

2.1. Práva kupujícího z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117.

2.2. Pokud je vada zboží podstatným porušením smlouvy, náležejí kupujícímu tato práva z vadného plnění:

2.3. Pokud je vada zboží nepodstatným porušením smlouvy, může kupující požadovat:

2.4. O zvoleném způsobu řešení reklamace je kupující povinen informovat prodávajícího při oznámení vady, jinak o něm rozhodne prodávající. Provedenou volbu je možné měnit pouze po dohodě s prodávajícím.

Pokud kupující považuje vadu za podstatné porušení smlouvy, je povinen to prodávajícímu doložit.

Kupující bere na vědomí, že dokud neuplatní své právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, je prodávající oprávněn dodat mu chybějící zboží nebo odstranit právní vadu (zejména dodat chybějící dokumenty).

2.5. Výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy nelze požadovat v případě, že kupující nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí v případě, že:

3. Nemožnost uplatnění práv z vadného plnění

3.1. Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud o vadě před převzetím věci věděl nebo vadu sám způsobil.

3.2. Nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:

4. Postup při reklamaci

4.1. Kupující je povinen reklamaci u prodávajícího uplatnit bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Pro přijímání reklamovaného zboží je určena kontaktní adresa prodávajícího.

4.2. Postup pro vrácení/reklamaci zboží:

Kupující informuje prodávajícího o vzniklé vadě telefonicky, ideálně ale prostřednictvím e-mailu (obchod@armysurplus.cz) a to v nejkratším možném čase od zjištění vady.

Do e-mailu je potřeba uvést číslo objednávky, případně faktury, popsat vzniklou vadu a případně přiložit fotodokumentaci.

Vadné zboží zašlete na adresu:

ARMYSURPLUS CZ
Davídkova 87, 182 00 Praha 8

Spolu se zbožím zašlete vyplnění formulář o vrácení/reklamaci zboží s uvedeným názvem, kódem zboží, velikostí, barvy/maskováním, popsáním závady nebo důvodu vrácení, uvedeným počtem kusů.

Po vrácení zboží a uznání reklamace bude uplatněna jedna z těchto variant:

4.3. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy bylo prodávajícímu doručeno reklamované zboží.

4.4. V souladu s občanským zákoníkem má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Kupující bere na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musí uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.

Tento Reklamační řád je platný od 25.7.2022

Hľadať: ""

0 ks
Košík: 0,00 bez DPH